Font Size

Czcionka
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
alexjones.pl NWO Kartel farmaceutyczny Lek na grypę powoduje „dziwne zachowanie” pacjentów
Published in Kartel farmaceutyczny   Monday, 04 December 2017 09:04 Written by Andreas

Lek na grypę powoduje „dziwne zachowanie” pacjentów

Lek na grypę powoduje „dziwne zachowanie” pacjentów Camila Urrea/Flickr/CC BY-NC 2.0

Ministerstwo Zdrowia, Pracy i Dobrobytu Japonii w najbliższym czasie opublikuje wskazówki dla szpitali i przychodni w związku z ryzykiem „dziwnego zachowania” pacjentów, przyjmujących lekarstwa przeciwko grypie, poinformowała agencja Kiodo.

Ministerstwo zauważa, że w zeszłym roku doszło do 54 przypadków, kiedy chorzy na grypę ludzie, głównie dzieci i młodzież, zaczynali biegać lub próbowali wyskoczyć z okna.

Wcześniej o podobnym zagrożeniu mówiono w związku z lekarstwem Tamiflu, znanym również jako oseltamivir. W Japonii już od kilku lat nie przepisuje się go młodzieży. Teraz Ministerstwo Zdrowia podkreśla, że ryzyko dotyczy również tych, którzy przyjmują Laninamivir i Relenzę (Zanamivir).

Łącznie w zeszłym roku lekarze wykryli 38 przypadków nienormalnego zachowania spowodowanego przyjęciem Tamiflu, 11 – Relenzy i 5 Laninamiviru. Ministerstwo Zdrowia, Pracy i Dobrobytu zaleca podczas przyjmowania tych preparatów pilnowanie, aby okna i drzwi były zamknięte, a w piętrowych domach prywatnych umieszczanie chorego na grypę członka rodziny na parterze.

 

Źródło: pl.SputnikNews.com

 


Polub nas na facebooku

Rate this item
(10 votes)



Related items

Last modified on Monday, 04 December 2017 10:34
alexjones.pl NWO Kartel farmaceutyczny Lek na grypę powoduje „dziwne zachowanie” pacjentów