Font Size

Czcionka
alexjones.pl Informacje z Polski Polityka polska Fałszerstwo wyborcze w wyborach prezydenckich w Polsce?
Kategoria: Polityka polska   Środa, 21 październik 2015 13:20 Napisał

Fałszerstwo wyborcze w wyborach prezydenckich w Polsce?

Poniżej przedstawiam materiał przesłany przez jego autora. W świetle przestawionych niżej informacji uważam, że powinniśmy ze wzmożona czujnością przyglądać się procesowi zliczania głosów w nadchodzących wyborach.

--------------

To sensacyjne, ale Komorowski był uzurpatorem, a legalnym Prezydentem Polski powinien być Jarosław Kaczyński - Matematyka nie kłamie: II Tura Wyborów Prezydenta 2010 została sfałszowana. Jakie będą konsekwencje udowodnienia tego faktu?


WYNIKI II TURY WYBORÓW PREZYDENTA 2010

Liczba głosów ważnych

A

16 853 021

100%

KOMOROWSKI Bronisław

B

8 933 887

53,01%

KACZYŃSKI Jarosław

C

7 919 134

46,99%

RÓŻNICA W GŁOSACH POMIĘDZY KANDYDATAMI

D

1 014 753

6,02%

Tabela przedstawia ostateczny wynik II tury Wyborów Prezydenta 2010, liczbę zarejestrowanych przez PKW głosów ważnych, liczbę głosów przyznanych każdemu z kandydatów, w tym w procentach

A = B + C            D = B - C

Niżej komunikat PKW z dnia 05.07.2010 r., wynik cząstkowy z 23:50 

Liczba głosów ważnych

A1

7 898 019

100%

KOMOROWSKI Bronisław

B1

3 916 709

49,59%

KACZYŃSKI Jarosław

C1

3 981 310

50,41%

RÓŻNICA W GŁOSACH POMIĘDZY KANDYDATAMI

D1

- 64 601

- 0,82%

Tabela przedstawia wynik cząstkowy II tury Wyborów Prezydenta 2010 , liczbę zarejestrowanych przez PKW głosów ważnych, liczbę głosów przyznanych każdemu z kandydatów, w tym w procentach

A1 = B1 + C1           D1 = B1 - C1

Na podstawie wyniku końcowego Wyborów Prezydenta 2010 , i wcześniejszego wyniku cząstkowego,  można wyliczyć  drugi wynik cząstkowy. 

Obliczony wynik cząstkowy z głosów zliczonych przez PKW po godzinie 23:50 

Liczba głosów ważnych

A2 = A - A1

8 955 002

100%

1% = 89550,02

KOMOROWSKI Bronisław

B2 = B - B1

5 017 178

56,02654248%

KACZYŃSKI Jarosław

C2 = C - C1

4 002 425

44,69476338%

RÓŻNICA W GŁOSACH POMIĘDZY KANDYDATAMI

D2 = D - D1

JEST
+1 014 753
POWINNO BYĆ
950 152
głosów różnicy

+11,34%

A2 = B2 + C2           D2 = B2 - C2

Różnica dla D2powinna wynosić D - D1, czyli 1 014 753 - 64 601 = 950 152 głosy      

 

RÓŻNICA W GŁOSACH POMIĘDZY KANDYDATAMI Z CAŁEGO WYNIKU WYBORÓW PREZYDENTA 2010

D

+ 1 014 753

+6,02%

RÓŻNICA W GŁOSACH POMIĘDZY KANDYDATAMI Z CZĘŚCI ZLICZONEJ PRZED 23:50

D1

- 64 601

- 0,82%

RÓŻNICA W GŁOSACH POMIĘDZY KANDYDATAMI Z CZĘŚCI ZLICZINEJ PO 23:50

D2

JEST
+1 014 753
POWINNO BYĆ
950 152
głosów różnicy

+11,34%

Różnica dla D2  powinna wynosić D - D1, czyli 1 014 753 - 64 601 = 950 152 głosy

Fałszerze byli jednak tak "błędnie perfekcyjni," że wynik końcowy, i różnicę w głosach  między kandydatami, z części liczenia po 23:50,  dopasowali do różnicy w głosach części liczenia po 23:50  , zapominając, że Komorowski miał przed 23:50 stratę w wysokości 64 601 głosów, ... i różnica końcowa pomiędzy kandydatami powinna być o tą stratę pomniejszona.

Ten błąd świadczy, że wynik Wyborów 2010 dopasowywano w PKW "ręcznie".

o, oraz ogromna nadwyżka głosów uzyskana przez Komorowskiego po 23:50 świadczą, że wybory zostały sfałszowane

Jak widać, przed 23:50 Komorowski miał -64601 głosów. / Też co widać, po 23:50 dosypali mu 1 014 753 co zasypało stratę z pierwszej połowy, i dało zwycięstwo, ... popełniając przy tym błąd.

Skoro w pierwszej połowie , przed 23:50, Komorowski miał stratę (-64 601 głosów), a w drugiej połowie, po 23:50, miał nadwyżkę (+ 1 014 753) , to finalna nadwyżka powinna wynosić 1 014 753 - 64 601 = 950152 głosy różnicy.

Po sprawdzeniu wyniku końcowego Wyborów Prezydenta 2010 stoi jednak "jak byk": Różnica z całości = 1 014 753

PKW OGŁASZAJĄC WYNIK WYBORÓW PREZYDENTA 2010 NIE UWZGLĘDNIŁA STRATY KOMOROWSKIEGO Z PRZED GODZINY 23:50, "WZIĘŁA WYNIK Z GŁOWY", NIE Z WYBORÓW, DOPASOWUJĄC GO DO ZAPOTRZEBOWANIA

NIESIOŁOWSKI >>>  https://www.youtube.com/watch?v=y3pULo9SyRo

Niesiołowski po ogłoszeniu wyniku w Wyborach Prezydenta 2010: "Radość! Ogromna radość, porównywalna trochę do radości z '97 roku. - Z tym że wtedy były jeszcze te sondaże, ja wtedy nie wiedziałem na ten temat. - Teraz to się do końca wahało.  Ja miałem "o 11-stej" (23:00)  przeciek: Kaczyński prowadzi 56 ... 54.46% ...  ja myślę Boże!  No!  Katastrofa! Muszę wyjeżdżać chyba, na starość mnie czeka emigracja. - No na szczęście to się nie stało."

** Niżej w tabeli wynik z 23:00 po przeliczeniu na "przeciek Niesiołowskiego".

Imię i nazwisko kandydata

Liczba uzyskanych głosów

% uzyskanych głosów

KACZYŃSKI Jarosław Aleksander

1 739 663

54,56

KOMOROWSKI Bronisław Maria

1 454 723

45,54

Wynik z 11-stej, który niechcący podał Niesiołowski, znacząco różni się od oficjalnego wyniku cząstkowego podanego przez PKW, z tej samej godziny. 

 Imię i nazwisko kandydata

Liczba uzyskanych głosów

% uzyskanych

głosów

KACZYŃSKI Jarosław Aleksander

1 577 612

49,39

KOMOROWSKI Bronisław Maria

1 616 775

50,61

Tabela wyżej / Oficjalny wynik cząstkowy z godz. 22:48 podany przez PKW

http://zonacezara.blogspot.com/2015/10/niesioowski-zatai-wiedze-o-faszerstwie.html


Polub nas na facebooku

Oceń ten artykuł
(22 głosów)



Jeśli chcesz skomentować, ale nie używasz portali społecznościowych, możesz użyć naszego niezależnego systemu komentarzy.
Żeby to było możliwe, należy musisz mieć w naszym portalu zarejestrowane i aktywowane konto użytkownika, a także musisz być zalogowany. Rejestracja trwa chwilę i jest bezpłatna.
Rejestracja w portalu
Logowanie
Ostatnio zmieniany Niedziela, 25 październik 2015 00:52
alexjones.pl Informacje z Polski Polityka polska Fałszerstwo wyborcze w wyborach prezydenckich w Polsce?