alexjones.pl Technologia i nauka Kosmos Zdjęcia z Marsa były robione przez pracowników NASA na Grenlandii?
Kategoria: Kosmos   Czwartek, 19 maj 2016 08:52 Autor: admin

Zdjęcia z Marsa były robione przez pracowników NASA na Grenlandii?

Czy to możliwe, że eksploracja powierzchni Marsa jest kolejną kreskówką dla dorosłych wymyśloną przez NASA? Obejrzyj wideo oraz zdjęcia z satelity na których naukowcy z NASA badają tajemnicze zakątki Grenlandii.

Teoria spiskowa głosi, że nie da się dotrzeć do kosmosu, potwierdził ją na łożu śmierci holywoodzki reżyser Stanley Kubrick słowami: „Lądowania na Księżycu były fałszywe, a ja byłem tym człowiekiem, który to fotografował”. Wywiad wideo ze Stanleyem Kubrickiem w linku:

link

Internauci wzięli także pod lupę wszystkie zdjęcia NASA ukazujące naszą planetę, przyglądając się z bliska kultowemu zdjęciu z 2002 roku o nazwie Blue Marble dostrzegli powtarzające się nietypowe sekwencje chmur.

Opis zdjęcia na stronie Wikipedia oraz NASA:

Łazik NASA  na Grenlandii

Curiosity Rover – zautomatyzowane i autonomiczne laboratorium naukowo-badawcze wysłane na Marsa, w ramach programu badawczego Mars Science Laboratory (MSL) w celu oceny możliwości występowania potencjalnych warunków do życia w przeszłości.

W dniu 16 kwietnia 2015 roku łazik przekroczył 10 km łącznej jazdy licząc od jego lądowania na Marsie w dniu 5 sierpnia 2012 roku, w tym około 310 metrów w tym miesiącu. Wydarzenie miało miejsce w 957 marsjańskim dniu misji łazika Curiosity lub w Sol957. Łazik poruszał sie przez szereg płytkich dolin pomiędzy odkrywką „Pahrump Hills”, która była badana przez sześć miesięcy, a następnym celem naukowymi, „Logan Pass”, do którego zostało jeszcze około 200 metrów, do przodu w kierunku południowym.

Więcej informacji oraz cała masa zdjęć znajduje się na stronie NASA oraz w polskim opisie na stronie Wikipedia:

Film z eksploracji Grenlandii, pozostawiam bez komentarza, sami oceńcie czy zdjęcia zrobione przez NASA na Marsie nie wydają się Wam znajome?

Redakcja W-P dziękuje pani Joannie Krupa za podesłanie materiału wideo